דלקת באגן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר! לפני כחודשיים עברתי הפלה מזוהמת(אלוחה) בשבוע 12 מאז יש לי כאבי אגן ובטן תחתונה שלא חולפים בבדיקות דם-אין סימן לדלקת אבל בא"ס האחרון ביום ה-5 למחזר נראה נוזל בכמות בינונית בדוגלס. הכאבים הם חזקים ומטרידים בעיקר לאחר קיום יחסים וווסת-הכאבים היו בלתי נסבלים! האם הפתרון שיש להציע זה לפרסקופיה אבחנתית? (יש לציין כי ברקע שלי 8 הפלות בשלבים שונים-ולא נמצא הגורם למרות שטופלתי בהכל-קלקסאן פרגניל אנדומטרין וכו'אחרי 4 הראשונות הוסרה מחיצה)