האם ייתכן הריון?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי איחור של 3 ימים ביצעתי בדיקת דם ביתית אתמול ויצאה חיובית היום עשיתי בדיקה נוספת (חברה אחרת) הראה שלילי 1. מתי בדיקת דם יכולה לזהות הריון - האם אחרי 3 ימי איחור בדיקת דם תזהה הריון? 2. אתמול בלילה פתאום היה מעט דימום בניגוב ונעלם, כאבי בטן, כאבי ראש חזקים מאוד שלא מרפים, עייפות, 3. האם ייתכן שהיה הריון כימי שנעלם? או שלמרות התופעות שהזכירו לי את בוא המחזור יש סיכוי? יש היום הכתמות חומות חלשות מאוד. 4. אם תוצאת בדיקת דם תהיה שלילית אחרי 3 ימים אז בוודאות כבר אין סיכוי להריון?
1. אחרי 3 ימי איחור בדיקת דם תזהה הריון. 2. טוב. 2. ייתכן שהיה הריון כימי שנעלם. 4. כן.