התלבטות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' זיידמן שלום, בת 44.9 בשנה האחרונה 2 הפסקת הריון אחרי טיפול IVF, הפסקת דופק-שבוע 8 ושק עובר בשבוע 5 שלא התפתח. מאז ניסיתי עוד 4 טיפולי הפריה אך ללא הריון, יש טיפולים בהם יש 8 ביציות ו-4 הפריות. רציתי לשאול לדעתך האם כדאי לנסות עוד טיפול IVF בגילי? האם היו לך מטופלות שהרו ב- IVF בסביבות הגיל שלי? מה אתה ממליץ? המון תודה
היו לי מטופלות שהרו ב- IVF בסביבות הגיל שלך, אבל ברור שתרומת ביציות מבטיחה שיעורי הצלחה פי כמה יותר גבוהים.
(מספר מקשר)
היו לי מטופלות שהרו ב- IVF בסביבות הגיל שלך, אבל ברור שתרומת ביציות מבטיחה שיעורי הצלחה פי כמה יותר גבוהים.
(מספר מקשר)