ביוץ והזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחר נטילת כדור איקקלומין, ביום חמישי יום ה 17 למחזור עשיתי אולטרסאונד מעקב זקיקים הי זקיק מוביל 18 ממ ועובי רירית 7.4 E2:711 1.1Pro Lh: 13.9 ביום חמישי אחהצ דיברתי עם הרופא והוא אמר לי להזריק אוביטרל בשבת ולהגיע ביום ראשון אחהצ להזרעה. ביום שישי ערכתי בדיקת ביוץ ביתית שהראה שני פסים קהים. 1. האם פספסתי את עיקרון ההזרעה של יום ראשון?הרי בעצם הזרע אמור לחכות לביצית ולא להיפך. 2. למה הייתי צריכה להזריק אוביטרל אם התחיל ביוץ עצמוני? תודה מראש
האוביטרל משהה את משך הביוץ ולא גורם לו