הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תזמון הזרעה תוכן: שלום רב, רציתי לוודא כי התזמון של ההזרעה טוב בבקשה: אני רק אציין שהזרקתי עד שלשום כולל (ביום שני)פירוגון (75 מ"ג ו-100 מ"ג). בדיקות דם מיום חמישי:ה-14/05 אסטרדיול 400,פרוגסטרון 1.01, LH 6.39 ביום שישי ה-15/05 נמצאו 3 זקיקים מובילים בגודל של 11,13,13. ביום שני ה- 20/05 עשיתי בדיקת דם ומעקב זקיקים (יום 8 להזרקות): אסטרדיול 1844, פרוגסטרון 0.70, LH 5.99 הרירית הייתה בעובי של 7 מ"מ, והיו שני זקיקים בגודל של 14 מ"מ, ושניים נוספים בגודל של 16 מ"מ. ביום שני, ה- 20/05 הזרקתי פירוגון (נאמר לי לא להזריק יותר) וצטרוטייד. הזרקתי היום ב-09:00 בבוקר אוביטרל ומחר יש לי בשעה 16:00 הזרעה. האם התזמון טוב? לכמה זמן הצטרוטייד מעכב את הביוץ? תודה!
המשך... ביום ההזרעה, עשיתי בדיקת דם: אסטרדיול 2060 פרוגסטרון 7.78 nmoi/l lh 31 האם הביוץ פוספס? הפרוגסטרון נראה גבוה מידי.