דחוף בבקשה!!!!!!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אתמול ביצעתי בדיקת הריון ביתית של קליר בלו עם השתן הראשון של הבוקר שהייתה חיובית. היום כשרציתי לזרוק ראיתי שהפס נעלם. הייתה לי עוד בדיקה של רותה חברה וביצעתי אותה ויצא שלילי ( לא השתן הראש ון). אני ביום ה-16 להזרעה. לא מבינה, יש או אין הריון. תודה
אם יצאו לך שני פסים, אז את בהריון. הבדיקה לא יכולה לזהות היריון כשאין הורמון היריון ולכן את בהיריון. דבר שני, כתוב בפירוש על חלק מהקופסאות לא לקרוא את התוצאה לאחר 10 דק', מחשש שהקו התחתון יעלם. הבדיקה השניה הראתה ככל הנראה תוצאה שלילית, כי את לא עשית אותה בבוקר, בזמן שבו יש ריכוז גבוה של הורמון ההיריון ומאחר ומדובר בהיריון צעיר, יש להקפיד ולעשות את הבדיקה בבוקר בשתן הראשון. כך הבדיקה אמינה יותר. לסיכום: את בהיריון. תבקשי מהרופא שלך לעשות בדיקת דם. בהצלחה