גירוד מנה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' 1. מתי מגרדים מנת זרע? 2. האם עושים איקסי רק כאשר מגרדים מנה? 3. האם הגירוד עדיף על פני הפשרת מנה שלמה והשתמשות בכל המנה? הרי זה פוגע בחלק שנותר. ואם מגרדים חלק מהמנה ועושים איקסי, משמע הזרע ירוד. אז מדוע להפשיר אחר"כ את החצי הנותר ולהשתמש בה? תודה
1. כאשר רוצים להשתמש מחלק ממנת הזרע. 2. לא, מתי שהזרע לא טוב. 3. לא, הוא מאלץ להשתמש בכמות קטנה של זרע וגם הזרע שנותר עלול להיות פגום בשל הפשרה חלקית. מומלץ רק כאשר מנות הזרע מאד נדירות, למשל גבר ששמר זרע לפני טיפולי סרטן ולא מייצר יצור זרע.
(מספר מקשר)