בטא אחרי מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אחרי החזרת מוקפאים היום קיבלתי בטא 377 !!!, הרופאים אומרים שזה מעולה ותקין - אני מקבלת תמיכה הורמונלית של 6 אנדומנטרין ביום , 3 פרוגינובה ופעם בחמישה ימים זריקת פרגסטורון - מיד פעם בכמה ימים יש הכתמות חומות ... אני עוד 4 ימים עושה בטא לוודא הכפלה ותקינות של ההריון - אני מתה מפחד שהבטא לא תוכפל או שפתאום תירד חב וחלילה !!! מה הסיכוי שחלילה יקרה דבר כזה עם בטא כמו שלי ? לחברה שלי הייתה בטא בהתחלה 35 ( אולי הבדיקות שונות ובגלל זה היה ככה נמוך לא יודעת) במשך שבועיים הוכפל לה ועכשיו זה ירד וניגמר ההריון - ואני מתה מפחד !!!! יש הבדל בין הבטא אני צריכה לדאוג עם בטא כזו ? מה הסיכויים ? אודה על תשובה בהקדם ונקווה שהבטא תוכפל ולעולםםם לכ תרד מפה ! תודה רבה