לפני הפריה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היוש רופאים. אני ממש לפני טיפול הפריה ראשון ואחרון בעזרת השם!! ויש לי שתיי שאלות: אפשר להתאפר ולהגיע מטופחת לשאיבה? לא יודעת איפה שמעתי שזה הורס את הביציות או משהו כזה אם שמים בושם. זה נכון???? ואפשר להתרחץ במים חמים אחרי החזרה של עוברים? תודה למי שעונה וחג שמח
בושם מוגזם לא נעים לצוות חדר הניתוח (שהוא מקום די צפוף) ואיפור כבד מקשה על המרדים לעקוב אחר מצבך כשאת תחת הרדמה. אפשר להתרחץ במים חמים אחרי החזרה של עוברים. אפילו נעים.
(מספר מקשר)
שאלתי אם בושם הורס את הביציות? תודה
שנגיע כאילו קמנו משינה ובלי בושם בלי כלום.. אולי נתחשב בהם ובכולם ולא בעצמנו..