שאיבה שנייה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור יקר, אתמול הייתה לי שאיבה שנייה באסותא ונשאבו 10 ביציות. החל מהיום אנדומטרין. האם במהלך השבועיים לאחר ההחזרה עלי לעשות בדיקת דם לבדוק פרוגסטרון? ואם כן מדוע הרופא שלי לא מורה לי לבצע אותה? וגם- בשתי ההחזרות הקודמות לא נמסרו לי נתונים על העוברים, רק שהם "יפים". האם במעמד ההחזרה על הרופא להסביר לי על העוברים (שברים וכו')? תודה רבה לך! וחג שמח:)
בודקים את רמות הפרוגסטרון בעיקר כאשר לא נותנים תמיכה עם תכשיר פרוגסטטיבי. הרופא שלך מראש מונע את האפשרות של חוסר בפרוגסטרון על ידי מתן אנדומטרין ולכן אין צורך בבדיקת דם. ממילא בדיקות הדם גם לא משקפות את רמות הפרוגסטרון ברחם כאשר משתמשים בתכשיר וגינאלי, והרמות נוטות להיות גבוהות פי 10 ברחם לעומת הערך בדם. בעת ההחזרה מקובל שהרופא נותן נתונים על איכות העוברים ומה יעלה בגורל העוברים העודפים.