הנצה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', מחר אמורה להיות לי החזרת עוברים באסותא יבצעו הנצה בעוברים טריים איך מתבצע התהליך? והאם קיים סיכון לעובר? ממתי צריך לקחת פרדניזון ודוקסילין? עד מתי יהיה עלי לקחת את התרופות? והאם יש תופעות לוואי? אני מבינה שזה סטרואידים, מה תופעות הלוואי? אני מבינה שאי אפשר בלי התרופות... מצטערת על ריבוי השאלות תודה
התהליך מתבצע בעוברים בסמוך לפני החזרתם לרחם. יש סיכון לעובר, אך הוא זניח כאשר נעשה בידיים של האמבריולוגיות המאוד מנוסות של אסותא ובאמצעות לייזר משוכלל. צריך לקחת פרדניזון ודוקסילין מיום לאחר השאיבה. אין תופעות לוואי לסטרואידים במינון כל כך נמוך לזמן כה קצר.