סטטיסטיקה..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי שתי שאלות על סטטיסטיקה ופוריות: 1. קראתי שהסיכוי להיכנס להריון בחודש מסויים (לזוג בריא בגיל 30) הוא כ-25%. בנוסף קראתי שאחוז ההפלות הטבעיות, כולל בשלבים מוקדמים מאוד, מתקרב ל-50%. האם פירוש הדבר שמקיום יחסי מין בחודש מסויים יש סיכוי של כ-12.5% ללדת תינוק בסופו של דבר? 2. האם הסיכוי של כ-25% להיכנס להריון בחודש מסויים נשאר אותו דבר אם מקיימים יחסי מין פעם אחת או מספר פעמים באותו חודש? (בתקופת הביוץ כמובן). תודה רבה!
1. לא, הכוונה שהסיכוי הוא כ- 25% אחרי שלוקחים בחשבון הפלות מאד מוקדמות. 2. בד"כ קיום יחסים פעם אחת -- בדיוק במועד הביוץ מספיק, אבל כאשר מועד הביוץ לא ידוע בוודאות עדיף לקיים יחסים מספר פעמים.