דימומים מוזרים.....
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, לפני חודשיים IVF ראשון (ביוצים תקינים בעית זרע), לא הצליח, חודש אחרי החזרת מוקפאים, כאשר ביום הביוץ היה דימום חלש שנמשך יומיים והפסיק לגמרי, אמרו שזה תקין וכנראה מהביוץ (למרות שמעולם לא היה לי דימום בביוץ). החזרת מוקפאים לא הצליחה, הפסקתי תמיכת אנדומטרין וקיבלתי מחזור אחרי יומיים נמשך 3 ימים, אחרי מס' ימים, במועד הביוץ המשוער היו לי כאבים בצד ואז התחיל שוב דימום חלש שלא מפסיק כבר 5 ימים רצופים. ממה זה יכול להיות? אני אציין שהייתי אצל רופא לפני הדימום לראות שהכול בסדר לפני שאתחיל סבב חדש חודש הבא, והוא לא ראה ממצא חשוד. ממה הדימום ? תודה רבה
יתכן ורמות האסטרדיול נמוכות, כך שאם הרירית לא נבנית עדיין, היא עלולה להמשיך ל"טפטף".