בת 41, בהיסטריה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בת 41, רווקה (ז"א לא בזוגיות), הבנתי שתיכף מפספסת רכבת... נערך לי פרופיל הורמונלי. תוצאותיו: ESTRADIOL E-2= 521 17OHPROGESTERONE=1.16 LH=5.90 FSH=14.30 PROLACTIN=158.2 TESTOSTERONE TOTAL<0.9 DHEA SULPHATE=3.72 TSH=1.74 רופאת הנשים אמרה שתוצאת ה FSH לא טובה וכך גם האסטרוגן. אמרה שסיכויי הכניסה להריון נמוכים ("אם בכלל") יצאתי בוכייה ומיואשת האם באמת התוצאות כ"כ אומללות ונגזר גורלי? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא סבור שמבדיקה אחת ניתן להגיע למסקנות גורפות, אבל בכל מקרה כדאי לחזור על הבדיקה ולבדוק את ערכי ה- FSH כאשר ה- E2 נמוך מ- 200.
(מספר מקשר)