מוזאיקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' זיידמן שלום, במסגרת טיפולי IVF, בבדיקת קריוטיפ שעשה בעלי נמצאו 2 תאים עם חסר של כרומוזום Y. בשאר 51 התאים שנספרו לא זוהה ממצא דומה. בייעוץ גנטי שביצענו נרשם כי "גם אם מדובר בשיעור נמוך של תאים חריגים, הרי לא מדובר ביותר מ-4% מוזאיקה". 1. מה המשמעות של 4% מוזאיקה והאם ממצא זה מהווה הסבר לבעיית הפוריות שלנו ולהריונות הכימיים שהיו לי? 2. האם ניתן להסיק מסקנות כלשהן ממצא זה על המשך הטיפולים? אשמח אם תפרט. תודה-רבה וסופ"ש נעים.
בד"כ אין לממצא זה משמעות רבה לפריון או לטיפולים, אך עליך לקבל יעוץ מפורט מיועץ גנטי.
(מספר מקשר)