ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מתנצלת מראש על אורך ההודעה. ב- 23/04 קיבלתי מחזור שונה מבדר"כ (שנמשך כיומיים והיה דימום רק בניגוב) לאחר שחודש קודם נטלתי איקקלומין. ב-25/04 ביצעתי בדיקות דם במטרה להתחיל בזריקות הורמונים אך נמצאה ציסטה בגודל 3 ס"מ. הערכים של ההורמונים לאותו יום היו: אסטרדיול 3000, פרוגסטרון 2.04, lh 10.02 ב- 29/04 הייתי שוב אצל הרופאה והיא אמרה שיש ציסטה והיא אמרה איזשהו שם שלא זכור לי אבל היא אמרה שבייצתי. היום שוב עשיתי בדיקת דם (02/05)- אסטרדיול 946, פרוגסטרון 44.99, lh 4.04 האם יש סיכוי למרות שניסינו רק בתאריך 27/04 ואתמול? מתי בערך היה הביוץ? תודה!!!