מה קובע יותרשהיה ביוץ (דם או זקיק)?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ'. 1. האם המחזור מגיע תמיד 14 ימים אחרי ביוץ כשאין הריון? 2. אם המחזור לא הגיע אחרי 14 ימים ואין הריון, האם זה אומר שהביוץ היה מאוחר יותר? 3. האם יכול להיות שהפרוגסטרון הינו 9.1 אסטרדיול 414 ועדיין לא היה ביוץ? 4. כמה זמן/ שעות אחרי ביוץ הזקיק שבייץ יעלם? 5.כמה זמן אחרי שהיה ביוץ נראה נוזל בדוגלס והאם תתיד ניתן לראות אותו? 6. האם זקיק שבייץ נראה שונה מזקיק שטרם בייץ? 7. מה קובע יותר אם היה ביוץ- האם הזקיק שעדיין נראה ללא נוזל או פרוגסטרון 9.1? תודה רבה
1. בד"כ. 2. לעתים. 3. יכול להיות. 4. בד"כ מיד. 5. תוך שעות. ולא תמיד נראה. 6. כן. 7. עליה בפרוגסטרון.