פרוגסטרון וביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! לא פעם שמעתי שזא לא טוב כשה פרוגסטרון שלי (4-5)בשבוע לפני ביוץ זה לא טוב. רציתי לדעת למה? לאיזה להליך זה מפריע? פעם אפילו לא עשו לי שאיבה כי פר-ן היה 4.8,ושאר ההואמונים בסדר. מה סיבה?תודה
זה גם מעיד שאיכות הזקיקים לא אידיאלית כי כבר החלו לייצר פרוגסטרון וגם עלול לשבש את רירית הרחם על ידי פגיעה במוכנות הרירית או "בחלון ההשרשה" (בדומה להשפעת גלולת הבוקר אחרי).
תודה על תשובה ! זה עובד גם הפוך? כאשר פרוגסטרון גבוה בגלל לקיחת DHEA'זה מביא לאותה השפעה על זקיקים ורירית?אם , אם לא,על מה זה כן משפיע? ומה זה "חלון השרשה"? מה מאפיין רירית שכן יכולה לקלוט עובר?(אני לא יודעת מה עושות גלולות של יום אחרי:) ). תודה רבה !