כאבים אחרי שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אחרי שאיבה ראשונה שהייתה שלשום. ביום השאיבה הרגשתי כאבים בצדדים, כמו דקירות, לא חזקים מדי. אתמול והיום הכאב התפשט לכל חלל הבטן, כולל החלק העליון באזור הקיבה. בנוסף, מאתמול בצהריים יש לי כאב בצד ימין בגב תחתון, כאילו משהו נתפס, זה אפילו מקשה עליי כשאני מנסה להתכופף. מדדי חום כמה פעמים, בין 36.8 ל-37.2. אני קצת מודאגת מהכאבים בגב כי זה נראה לי נורא מוזר, והחום שטיפה גבוה מהרגיל. האם יש סיבה לדאגה? האם כאב גב יכול להעיד על זיהום באגן?
כאבים קלים שכיחים אחרי שאיבה. במידה והחום עולה מעל 37.8 או שהכאב לא מגיב למשככי כאב, כמו אופטלגין, כדאי לידע את הרופא המטפל.