החזרה שנייה שנכשלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, לפני 10 ימים החזירו לי שני בלסטוציסטים יפים. יש לי כבר מזמן כאבי מחזור ובדיקת הריון שלילית, אני מתייסרת במחשבה מה קורה לי שם ברחם?? או יותר נכון לא קורה? יש לי הרגשה שלא נעשו מספיק בדיקות.. הרופא שלי לא מסביר לי כלום וכמעט לא מדבר איתי. האסטדיול לפני ההחזרה היה 267.4 והפרוגסטרון 2.86 האם לדעתך אלו ערכים מתאים להחזרה של בלסטוציסטים? לאחר מכן קיבלתי אסטרופם ואוטרגוסטן.לא עשיתי אף בדיקה אחרי ההחזרה. תודה לך!!
לקריאה נוספת והעמקה
לצערנו לא כל עובר נקלט. את יכולה לבדוק עם הרופא שלך האם נחוץ לך ברור נוסף, למשל היסטרוסקופיה להערכת מצב חלל הרחם.
(מספר מקשר)