סיכויי הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני אחרי הזרעה רביעית עם גונל אפ ואוביטרל. בשלוש ההזרעות האחרונות אצלי הכל נראה טוב והתפתחו לי לפחות שני זקיקים גדולים אם לא יותר עם רירית והורמונים במידות הנכונות אבל לבעלי היה זרע חלש של 3-5 מיליון כל הזרעה. הרופא שלי אמר שעם כזה זרע חלש אין לנו הרבה סיכוי למרות הזקיקים הגדולים ואכן לא נכנסתי להריון. בהזרעה השבוע שוב הכל אצלי היה תקין עם ארבעה זקיקים גדולים (שניים היו מעל 19 ביום ההזרקה פלוס 16 ו 17) והפעם באופן מוזר גם הזרע של בעלי היה הרבה יותר טוב עם 46 מליון ו 50% חיים. האם זה מעלה את סיכויי ההצלחה שלנו הפעם? איזו כמות זרע נחשבת טובה? מה בערך הסיכוי שלנו עם תוצאות כאלה? תודה, לירן
זרע טוב מעלה את סיכויי ההצלחה. מעל 20 מליון תאי זרע בתנועה נחשב טוב. הסיכוי שלכם קשור בעיקר לגיל שלך שלא ידוע לי.