ערכים של אסטראדיול ופרוגסטרון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי,איך צריכים להתנהג הורמונים אלה לאחר החזרה? מספיק שיהיהו תקינים יומיים לאחר החזרה או חשובה מגמה בהמשך? אני לוקחת תמיכה,ערכים עלפניו תקינים, אך אסטראדיול ירד מ5000 ל4200 היום , יום 7 מול יום 2 לאחר החזרה. יש לזה משמעות? הוא לא היה עמור לעלות ? גם על פרוסטרון רציתי לדעת, הוא צריך להשאר באותם רמות או לעלות ? תודה!
האסטרדיול בד"כ יורד ואילו הפרוגסטרון נותר גבוה, אך לערך זה אין משמעות רבה, אם ניתנה לך תמיכה מקובלת עם תכשיר נרתקי, מאחר והרמות ברחם גבוהות פי 10 מאשר בדם.
(מספר מקשר)