לא בודקים לי LH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גיל 44+ נמדד לאחרונה 4.7 (FSH 14). טופלתי כ-2 מחזורי טיפול טבעי עם מינון קל של הורמונים. 1) הבנתי שאין יתרון לטיפול זה או אחר (אצלי). האם להסיק שגם פרוטוקול ארוך לא היה מועיל? ולכן לא ניסו. 2) האם יש מבוגרות, עם נתונים טובים יחסית, שכן עושות פרוטוקול ארוך? או שבגלל הרצון לעבור כמה שיותר טיפולים ו"להספיק", נוקטים כהעדפה טיפול קצר..?! וכי למה שרופא יבחר ארוך, אם אין יתרון לטיפול כזה או אחר..?
1. הפרוטוקול לא בהכרח עושה הבדל, אבל ניתן לנסות. 2. זה מאד אישי. בד"כ בתוכיות הפריה בגלל שניתנות תרופות למניעת ביוץ לא בודקים LH.
(מספר מקשר)