מדוע נעלם המחזור???
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מטופלת פיריון 5.5 שנים. לאחרונה הפסקתי את הטיפולים. עברתי מספר חודשים ללא כל תרופה. בינואר- לקחתי פרוגינובה עם איקוקלמין (זאת לאחר 11IVF כושלים)- חזרתי לטיפול טבעי. ללא תוצאות- הגיע מחזור ב-2.2. לאחריו עשיתי הפסקה של חודש- והגיע מחזור ב-3.3. מאז אני ללא מחזור- כבר 11 יום מאחר- מה שלא קרה לי מעולם. ערכי הבדיקות- e2395, פרוגסטרון-16.64, ו-hcg-5. האם המחזור עומד להעלם לי??????? את המחזור קיבלתי בגיל - 11. אני עתה בת 36. מאד מוטרדת...אשמח לתשובה תודה שרית