דילגת על שאלתי מס פעמים. אנסה לתמצת. חשובה לי תשו
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אודה מאוד להתייחסותך. יש לי fsh גבוה (12)אך מסיבות רבות נראה לי כי הנתון לא אמיתי. אני בת 32, ביצעתי 2 שאיבות של 11 ביציות ואחכ של 8 ביציות עם עוברים איכותיים באיקסי. וב-2 הטיפולים האחרונים היו לי רק זקיק או שניים. בנוסף, השחלות שלי נראות טוב לדברי הרופאה. האם זה שהיו לי הרבה ביציות ב2 הטיפולים הראשונים והעובדה שהשחלה נראית טוב יכול להעיד על כך שבעצם הרזרבה השחלתית שלי לא ירודה? אודה מאוד מאוד.
לקריאה נוספת והעמקה
לא כל כך מבין את המונח "השחלות נראות טוב",אבל אם לאחרונה נשאבו 11 ביציות איכותיות הרי שהדבר מעיד על רזרבה שחלתית טובה.
(מספר מקשר)