כמה טיפולי IVF מגיע לי דרך הקופה? אשמח להתייחסותך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בת 32 ועברתי כבר 2 שאיבות ושתי החזרות. ב-2 הטיפולים הראשונים ייצרתי 11 ו-8 ביציות ובשלישי רק אחת ולכן הופסק הטיפול וכעת בטיפול הרביעי יש 2 זקיקים בלבד. קראתי שבמידה ויבוטלו 3 שאיבות ברצף לא אקבל מימון נוסף. האם נכון במקרה שלי כי הרי היו לי הרבה ביציות בהתחלה ועכשיו פתאום אין הרבה. (אציין גם שיש לי FSH-12, שזה גם לא ברור לי איך היו לי הרבה זקיקים ב-2 הטיפולים הראשונים).האם אני צריכה לדאוג מביטול המימון. אודה מאוד להתייחסותך.
זה תלוי בקופה, אך יש קופות שלפחות ידרשו הסבר מהרופא המטפל-- אם בשלושה מחזורי טיפול לא תגיעי להחזרה, לאור חריגות העניין.