שאלה דחופה לגבי LH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, היום בבדיקת זקיקים לקראת שאיבה (נקווה שתהיה) נמצאו 2 זקיקים בסה"כ בגודל 12 מ"מ כל אחד. בדיקות דם מהיום - E2- 1201, LH - 3.5, פרוגסטרון - קטן מ1.7. אני עכשיו 11 יום מתחילת וסת,נוטלת 2 פרגובריס ו-1 מנוגן + 0.05 דקא. שאלתי היא לגבי ה-LH, האם הוא מעיד על ביוץ קרב? ביומיים האחרונים יש לי הפרשות כמו בביוץ - כמו חלבון ביצה, האם הביוץ עלול להפתיע אותי פתאום? יכול להיות שחצי דקא ולא דקא שלמה זאת הבעיה? בדרך כלל במועד זה יש לי רמת LH של 1.7 בערך וללא הפרשות כאלו. והרופא אמר לי להמשיך בטיפול. אני חוששת שאבייץ באופן עצמוני ואפספס את השאיבה. תודה.