בטה עולה אך לא מכפילה את עצמה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 28, טיפול מס' 2, הוחזרו 2 עוברים ב13/03/2013 ,בטה חיובית אחרי 12 יום(50.2) לאחר יומיים 85 לאחר יומיים הייתה ירידה ל-74 ,לאחר יומיים הייתה עלייה ל-200 ושוב אחרי יומיים עלייה ל-310 והיום שוב עלייה ל-537 ונצפה שק הריון ועובר בתוך הרחם. מה זה אומר??? יש מצב שהוא בכל זאת ישרוד ויהיה תקין או שאין סיכויי?? יש לציין שברגע שהייתה ירידה בבטא הרופא ביקש ממני להפסיק את הטיפול ואני כבר יותר משבוע ללא אנדומטרין ואין לי דימום או סימן למחזור. בנוסף יש לי עוד שאלה היום בא.ס אמרו לי שאני בשבוע 4+2 והרופא אמר לי שזה נחשב לשבוע 6. האם זה נכון? ואם כן האם בשלב כזה אמור להיות דופק??לבנתיים אמרו לי שזה קצת מוקדם לדופק כי בא.ס זה נחשב שבוע 4 תודה