היסטרוסקופיה וקרישיות יתר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, אני צריכה לעשות בדיקת היסטרוסקופיה והשאלה היא האם ניתן לבצע את הבדיקה ימים ספורים לאחר הביוץ (כמובן, מבלי לקיים יחסי מין לפני)? משיקולים שונים לא אוכל לבצע את הבדיקה לפני הביוץ והשאלה היא האם עובי הרירית בשלב זה, לא יקשה על זיהוי הממצאים בבדיקה? בנוסף, אני צריכה לעשות בדיקות קרישיות יתר. כמה זמן לאחר התאפסות הבטא בעקבות הריון כימי ניתן לבצע את הבדיקות מבלי שהתוצאות יושפעו מההריון? תודה-רבה וסופ"ש נעים.
הרירית אכן עלולה להיות מעובה לאחר הביוץ, כך שזהו זמן פחות מומלץ לעשות היסטרוסקופיה. בדיקות קרישיות יתר עדיף לעשות חודש אחרי התאפסו הבטא.