ציסטה לאחר טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יום רביעי מקבלת הוסת לאחר טיפול שכשל: עובי רירית 3 ציסטה בגודל 36 (היתה 25 וגדלה במהלך שבועיים) ממה נוצרת הציסטה? האם חובה ליטל גלולות כדי שתעבור או שניתן לחכות מחזור לוסת הבאה והיא בוודאות תיעלם? והאם יש דרך למנוע היווצרת של ציסטות? לא פעם ראשונה שיש לי ולא פעם ראשונה שלא עוברת טיפול בגלל זה
הציסטה נוצרת מזקיק שטרם נספג. הציסטות נספגות עם הזמן גם ללא נטילת גלולות. כל טיפול שימנע ביוץ, למשל גלולות למניעת היריון, יפחית את היווצרות הציסטות, אך כמובן שלא יסייע לך אם את מנסה להרות.
(מספר מקשר)