ויטמין E
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , האם ויטמין E יכול לסייע לעיבוי רירית ואם כן מה המינון המקובל ? מה תפקידו של ה- Q10 שמעתי שיכול לסייע לפיריון ?... תודה
יש מחקרים שמורים שלויטמין E, כנוגד חימצון, יש השפעה חיובית על עובי הרירית, אך יש מחלוקת האם הוא משפיע על שיעורי ההיריון והאם לו ערך בטיפולי פריון (כלומר אין עבודות אקראיות איכותיות שתומכות בכך). יש קבוצה מכובדת מטורנטו של פרופ' קספר, שטוענת ש- Q10 עשוי לתרום לפעילות המיטוכונדריות בביציות מזדקנות, רק שאין עדיין הוכחות של ממש שתומכות בטענה זו בנשים (יש נתונים מעניינים בעכברות).
תודה . באיזה מינון מומלץ לקחת ? האם יכול להזיק אם לא להועיל ? ....