כמה ביציות שואבים בשאיבה אחת ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמה ביציות מקובל לשאוב בשאיבה אחת ? האם מפרים את כל הביציות לאחר השאיבה ? האם מקפיאים את כל הביציות, למקרה שהזוג ירצה בעתיד להשתמש בהן ? האם ככל ששואבים יותר ביציות בפרוצדורה אחת ההליך יותר מסוכן ? חוששת מאוד מכל ההליך של השאיבה מהשחלות אודה לתשובתך
כמה ביציות מקובל לשאוב בשאיבה אחת ? 5-10. אפשר כמובן לעשות גם מחזור טבעי ולשאוב ביצית אחת. האם מפרים את כל הביציות לאחר השאיבה ? מנסים להפרות את כולן. האם מקפיאים את כל הביציות, למקרה שהזוג ירצה בעתיד להשתמש בהן ? לא מקפיאים ביציות, מקפיאים עוברים איכותיים עודפים. האם ככל ששואבים יותר ביציות בפרוצדורה אחת ההליך יותר מסוכן ? כן, אבל מקובל ששאיבה לא עד כעשרים ביציות בד"כ אינה מסוכנת.
צריך להיזהר עם ההורמונים האלה