בטא נמוכה שמכפילה את עצמה עם ירידת פרוגסטרון.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הווסת האחרונה שלי הייתה ב- 6.2.13, ביום החמישי של המחזור לקחתי כדורי איקקלומין 1 לכל יום במשך חמישה ימים. לאחר שראיתי שהמחזור מאחר, עשיתי בדיקת בטא שיצאה רק 15 (בערך 4 ימי איחור), כעבור יומיים היא עלתה ל-37, כעבור יומיים ל-84 עם פרוגסטרון 43.2 , כעבור יומיים עלתה ל-260 אך הפרוגסטרון ירד ל- 37.8. האם אני צריכה לדאוג מירידת הפרוגסטרון? אני מבינה שביחס לימים אני עם בטא מאוד נמוכה, אך הרופא שלי אמר להמשיך לראות אם היא מכפילה את עצמה, ולראות שאין כאבים או דימומים מחשש להריון חוץ רחמי. השאלה מה אומרת הירידה בפרוגסטרון? האם עדיין יש לי סיכוי להריון תקין.
יש סיכוי להריון תקין. צריך כמובן מעקב. ההבדל ברמות הפרוגסטרון לא נראה משמעותי.