פרופיל הורמונלי - חוות דעת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מתחילה תהליך של תרומת זרע. עשיתי את הבדיקה ביום השלישי של המחזור: Prolactin - 318 mIU/l LH - 3.6 IU/l FSH - 11.8 IU/l Estradiol (E2) - 162 pmol/l Progesterone - 1.9 nmol/L Testosterone Total - 1.5 nmol/L קטן מ- מה שמטריד אותי זה שהבדיקה נעשתה דווקא בחודש שבו המחזור איחר לי ב-8 ימים (הוא לרוב סדיר 26 יום). יש לזה משמעות מבחינת הפרופיל? אני מזהה FSH גבוה, אבל יחסית לגיל? מה הסיכוי לקליטה בהזרעה ראשונה-שנייה במצב כזה? תודה
אני מניחה שהסיכויים שאתה מציין הם בהתאם לתוצאה, נכון? ולגבי המחזור - לא הבנתי - יש לזה השפעה? כדאי לבדוק שוב בעוד חודש? לתת את הנתון הזה לרופא ביחד עם התוצאות? אני אשמח לתשובה יותר ברורה. תודה