טיפול IVF או תרומת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פר.זיידמן, אני בת 46 וחצי ועברתי טיפול של תרומת ביצית לפני כמה חודשים שלא הצליח. בעבר עשינו 7 טיפולי IVF וזכינו בטיפול השישי לבתינו המתוקה שהיא עכשיו בת שנתיים וחצי. לפני חודש התחלתי לתרגל בשיטת אביבה כדי לחזק את המערכת שלי לקראת טיפול עם תרומת ביצית נוסף. המדריכה של שיטת אביבה אמרה לי שאפשר לשפר את המצב שלי עד כדי כך שיהיה אפשר לעשות IVF רגיל ולהצליח. מבקשים את דעתך, האם יש בזה ממש ומה עצתך בעניין. תודה רבה מראש
לצערי אין ממש בדברים שהמדריכה אמרה.