האם כאבים כשבוע לאחר תאריך הביוץ מעידים על בעיה ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מנסה להרות כחודשיים. משתמשת בבדיקות שתן לזיהוי עליה ב LH. בשני הניסיונות כשבוע לאחר הביוץ התחלתי להרגיש התכווצויות וכאבים בבטן תחתונה שהלכו והתחזקו במשך שבוע עד תאריך קבלת המחזור. אלו כאבים שמרגישים שונים באופיים ובעצמתם מכאבי מחזור, ונמשכים יותר זמן. מה יכולה להיות המשמעות של הכאבים הללו ? אני לא מכירה את הטרמינולוגיה , אבל ,האם יש דרך לדעת האם התרחשה הפריה , וההריון לא השתרש ? מה שאני מנסה לשאול זה ,האם יכול להיות שהכאבים הללו הם סימן שהיתה הפריה שלא התפתחה להריון ? (אני שואלת כאן מכיוון שהרופא שמטפל בי אומר שהכאבים לא מעידים על בעיה )
קשה לדעת מבלי לבדוק אותך ועוד יותר קשה לדעת למה ליחס את התלונות. לא נראה שיש סיבה לדאגה אם הרופא המטפל לא רואה בעיה.