שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לפני טיפול iui ורציתי לשאול, נטלתי 2 כדורי דופסטון במשך 5 ימים כדי לקבל ווסת, סיימתי את הכדורים יום שבת 2.3 ואני כבר יותר משבוע מחכה לווסת והיא לא מגיעה ואין סימן שהיא בכלל תגיע.. עליי לציין, שיומיים לפני לקיחת הכדורים עשיתי א.ס בשביל להתחיל את הטיפול, והיה זקיק בגודל 14 מ"מ ויומיים אחרי זה קיימתי יחסים לא מוגנים ורק יומיים אחרי זה התחלתי עם הכדורים. האם יש סיכוי להריון? כמה זמן אמור להגיע הווסת במקסימום ימים ומתי זה מצריך בירור? תודה ויום נעים
אני אתקן , 4 ימים לפני לקיחת הכדורים היה זקיק בגודל 14 מ"מ