החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור 2 שאלות בבקשה 1.לפני יומיים עברתי שאיבה נישאבו 6 ביציות ומתוכן נותרו רק 3 , היום עברתי החזרה של 3 עוברים למה קורה שהביציות לא נישארות ובנוסף בשאיבה הקודמת שאבו לי 10 שמתוכן נישאר 8 האם זה נכון שמשאיבה לשאיבה הכמות של הביציות קטן? 2. האם מותר לקיים יחסי מין לאחר החזרה האחות אמרה שיש כל מיני מאמרים על זה וכל מינה ספקולציות אך בסופו של דבר האם מותר ואם כן כמה זמן אחרי ההחזרה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
1. לאורך השנים מספר הביציות נוטה לרדת, אך מטיפול לטיפול בטווח הקצר יכול לעלות ולרדת. 2. מותר לקיים יחסי מין לאחר החזרה.
(מספר מקשר)