הזרעה - הגברת הסיכון למומים בעובר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אנו עומדים בפני תהליך הזרעה, ורציתי לשאול האם על פי הידע הרפואי הקיים, יש סיכון מוגבר למומים בעובר לאחר תהליך של הזרעה תוך רחמית לעומת הריון ביחסי מין רגילים? עד אתמול חשבתי שלא, אבל אז ראיתי מחקר שאם הבנתי נכון טוען אחרת. כותרתו: Vaginal progesterone in women with an asymptomatic sonographic short cervix in the midtrimester decreases preterm delivery and neonatal morbidity: a systematic review and metaanalysis of individual patient data וניתן לעיין בו בכתובת: http://www.ajog.org/article/S0002-9378(11)02358-1/abstract?elsca1=etoc&elsca2=email&elsca3=0002-9378_201202_206_2&elsca4=obstetrics_and_gynecology רציתי לדעת האם אני מבין נכון, וזו אכן מסקנת המחקר. תודה