שאלה לגבי בדיקת פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 30, אחרי שימוש ממושך בגלולות למניעת הריון מסוג מליאן, לאחר הפסקת השימוש במטרה להרות לא הגיעה הוסת כ 106 ימים, בדיקת אולטראסאונד תקינה. לפני כשבוע וחצי קיבלתי מהרופאה כדורי דופסטון למשך שבוע והוראה לבצע פרופיל הורמונלי. ואכן הוסת הגיעה לאחר יומיים מתום לקיחת הכדורים. ביצעתי בדיקת דם פרופיל הורמונלי ביום ה 3 למחזור התוצאות הן: ESTRADI-147 TSH- 1.86 LH-3.90 FSH- 4.10 PROLACTIN-719.5 PROG- 1.9 TESTOS- 1.20 DHEA SU- 4.83 יש פה גם הערות לבדיקה: PROLACTIN; Nonpregnant 59-619 pregnant 206-4420 Postmenopausal 38-430 PROGESTERONE: follicular phase 0.48-4.4 Postmenopausal females ND mid luteal phase 14.12-89 luteal phase 10.62-81.28 האם אלו ערכים תקינים? ומה אומרת תוצאת הפרולקטין? נראה שהיא גבוהה אשמח לאיזו תגובה, כי יש לי תור לרופאה רק עוד שבוע ואני קצת בלחץ