הפשרת עובר בשלב בלסטוציסט
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי. אני אחרי 5 טפולי IVF ללא הריון. בכל הטיפולים היה מספר לא גדול של הפריות ,בממוצע 4 (מתוך 4-7 שנשאבו) - רובן טובות מאד. מאחת השאיבות נשאר עובר 1 בהקפאה. בלוסטוציסט בן 6 ימים. מחר אמורה להתקיים הפשרה והחזרה. בזמנו לא הייתי מעורבת בהחלטה לגדל את העובר לשלב כזה - האמת שלא ידעתי שיש אפשרויות שונות - מתוך שיטוט אקראי באינטרנט הבנתי עכשיו שבלסטוציסט בהקפאה מורכב יותר מעובר בשלב מוקדם . למה אני יכולה לצפות? מסתבר שנשארתי קצת בעלטה - אשמח לכל הארה. תודה מראש.
במרבית המקרים העובר ישרוד את תהליך ההפשרה ואז סיכויי הקליטה טובים יחסית לעובר קטן יותר.
(מספר מקשר)