מה לעשות - מתוקן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי 8 הזרקות של גונל: 5 ימים ראשונים 75 , ואח"כ 3 ימים 112.5 אתמול בבוקר תוצאות: ESTRADIOL (E-2) 1283 pmol/L PROGESTERONE <1.7 וזקיקים: 19, 12, 10, 8, הרופאה אמרה להמשיך רק עוד פעם אחת גונל אתמול 112.5 יום ראשון בצהריים הזרעה (כשהיא תהיה במרפאה), ואורביטל 36 שעות בדיוק לפני (בשישי בלילה) האם ההמשך טיפול תקין? מאתמול בערב (גונל) עד שישי באמצע הלילה - יותר מ 24 שעות הפסקה בין הגונל לאורביטל? ומי אמר שאני לא אבייץ עד היום ב 3 בלילה? כבר אתמול בבוקר היה לי זקיק 19 האם כדאי לוותר על ההזרעה ולקחת עכשיו את האורביטל ולקיים יחסים מחר רגיל? (אין בעיה בזרע) לפחות שהאורביטל לא יהיה אחרי הביוץ... תודה!