דחוף!!! צריכה להתחיל לקחת סינרל ביום שני
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מאוד מודאגת ולא יודעת מה לעשות. יש לי ילד אחד שיצא באופן טבעי. אנחנו מנסים להכנס להריון והפעם צריכים לעבור הפריה. ביום שני אני צריכה להתחיל לקחת את ההורמון סינרל. על דף ההוראות רשום שאין להישתמש בסינרל אם האישה בהריון. מכיוון שאני לא יודעת אם אני כן או לא וזה מוקדם לדעת כי ביום שני זה יהיה יום 21, אני לא יודעת מה לעשות. מאוד מחכה לתשובה כמה שיותר מהר. אני מפחדת להזיק אם פתאום אני כן נכנסתי להריון. תודה מראש