הזרעה ראשונה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום תוצאות: ESTRADIOL (E-2) 1283 pmol/L PROGESTERONE <1.7 וזקיקים: 19, 12, 10, 8, הרופאה אמרה להמשיך רק עוד פעם אחת גונל היום 112.5 יום ראשון בצהריים הזרעה (כשהיא תהיה במרפאה), ואורביטל 36 שעות בדיוק לפני (בשישי בלילה) האם ההמשך טיפול תקין? מיום חמישי בערב (גונל) עד שישי באמצע הלילה - יותר מ 24 שעות הפסקה בין הגונל לאורביטל? ומי אמר שאני לא אבייץ עד מחר ב 3 בלילה? כבר הבוקר היה לי זקיק 19 תודה
גם שכחתי לרשום אני אחרי 7 הזרקות של גונל: 5 ימים ראשונים 75 , ואח"כ יומיים 112.5