ערכים הורמונליים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
10 ימים מהחזרת מוקפא בלסטו(5). כל יום 2 פרוגי' 3 אנדו'. בטא שלילי... פרוגסטרון - 4 אסטרדיול - 120 לפי יחידות ישנות. 1. מה זה אומר על תגובת הגוף שלי לתמיכה??? 2. כמה זה נמוך מהנורמה? מה הטווח? 3. למה לא כל הרופאים מבקשים גם E ןP חוץ מהבטא?
לקריאה נוספת והעמקה
1. בדיקת דם לא משקפת טוב את היעילות של האנדומטרין שהינו תכשיר נרתיקי. 2. אין נורמה לתכשירים נרתיקיים, אך מצפים לערך פרוגסטרון מעל 15 בביוץ טבעי. 3. כי בדיקת הדם לא משקפת את הערכים שמושגים עם תכשירים נרתיקיים ורוב הנשים כבר לא מקבלות זריקות של פרוגסטרון.
(מספר מקשר)