דימום מיום 10 לאחר החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, 10 ימים לאחר החזרת 2 מוקפאים, התחילו לי דימומים קלים, בעיקר בניגוב. היום, כבר 19 ימים אחרי ההחזרה, בדיקת הדם אישרה שיש הריון, והבטא עלתה יפה מאוד (כפול 4 בכל פעם), אך עדיין ישנם דימומים קלים. הדימומים הם בעיקר על המוליך של האנדומטרין ובניגוב (לפעמים אדום יותר ולפעמים פחות). הרופא אומר שאין מה לדאוג, ושישנן נשים רבות שמתחילות כך את הריונן. הגבירו לי תמיכה (כעת- 5 אנדומטרין + 3 אסטרופם ביום). שאלתי היא מה יכולות להיות הסיבות לדימומים בשלב זה (אני כבר שבוע 5 + 1)? ומתי בדר"כ נעלמים הדימומים? תודה רבה :)
לכשליש מהנשים יש דימומים בתחילת היריון והם כנראה נובעים מהיווצרות השליה ברחם. בד"כ זה מפסיק תוך מספר שבועות.