FSH תוצאה מוזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אני בת 30 בטיפולי IVF+PGD , נמצאת במעקב אנדוקרינולוגי עקב מיקרופרופקטינומה קטנה של כ-3 מ"מ . משום מה בין היתר הרופאה ביקשה לבדוק גם FSH ו-LH . אתמול ביצעתי את הבדיקה ולהפתעתי הרבה פתאום יצא לי FSH - 15 ביוני שנה שעברה לפני שהתחלתי את הטיפולים ה-FSH שלי היה 5 , וגם בבדיקות פרופיל הורמונלי ב-2011 ו-2010 התוצאות היהו סביב -5 . את הבדיקה ביצעתי ביום השני לווסת אחרי כשלון בטיפול (הטיפול היה ללא דיכוי כלל וכלל רק פרגובריס) .האם באמת יכול להיות שה-FSH שילש את עצמו בפחות משנה ? האם זה נובע מזה שביצעתי את הבדיקה במהלך הטיפולים ? בבקשה תרגיעו אותי ותגידו לי שזאת לא תוצאה אמיתית . נ.ב - חשוב לציין שבטיפול הראשון שאבו לי 15 ביציות בטיפול השני 13 ובטיפול האחרון 10 שזה אולי לא המון אבל גם לא מעט ולא נשמע לי מתאים לכזה ערך של FSH . המון תודה , אור
באמת לא סביר שה-FSH יעלה כל כך בפרט שמספר הביציות ששואבים ממך הוא גדול. תרגעי ותחזרי על הבדיקה בהצלחה