עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ זיידמן בוקר טוב. ביום 13 למחזור טבעי למוקפאים הורמונים לא עולים - e2 301 p<0.6 - רירית 8.2. מה המטרה בלהתחיל פרוגינובה בשלב זה? והאם זה לא מאוחר מדי ? האם לא עדיף (עם כל העצב כי חבל על כל חודש) להמתין למחזור הבא? יש לי רק 2 מוקפאים משני מחזורי טיפול שונים ורוצה להחזיר אותם בתנאים המיטביים. תודה מראש והמשך יום נעים
בד"כ רירית אינה הבעיה שלי. נראה כי הכל "צולע". אולי עדיף לחכות למחזור הבא? אם לוקחים את הפרוגינובה - עדיין מחכים לביוץ???