בבקשה דחוף תשובה !!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני באיחור של יום מהמחזור ואני ובעלי ממש מנסים להיכנס להריון - עדיין לא עשיתי בדיקת דם כי אני יודעת כדי שהיא תצא אמינה רצוי לחכות 4 ימים לפחות לאיחור, היום ואתמול היה לי דימום בניגוב בלבד בצבע בהיר מאוד אבל אין מחזור או דימום על הפד - מה זה יכול להיות השרשה או שאני עומדת לקבל כל רגע ??? עד שאני יגיע לבדיקת דם אני ממש מישתגעת ממחשבות מאד רוצה הריון האם זה סימן לא טוב? או שעדיין אני יכולה לחכות לבשורות טובות וזה ככה אולי בתחילת הריון ? אם אני בהריון בכללל!! חשוב לי לציין אני לוקחת אנטיביוטקיה כי יש לי חיידק של אנטרוקוקוס בדרכי השתן , וליפני כמה ימים היו לי הפרשות שקפות וצהובות כמו גל כזה .... אודה על תשובה בהקדם האפשרי!!!