מה הסיכוי להפריה באחוזים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1.מה הסיכוי שתהיה הפריה כאשר האשה בת 32, הגבר בן 34, אין בעית זרע ואין בעיה אצל האשה (רחם תקין, הורמונים תקינים) - מחזור סדיר ויש ביוץ תקין) כאשר מקיימים יחסים ביום ביוץ באופן טיבעי ע"פ מעקם של דם+ א.ס זקיקים? 2.אם הסיכוי קטן מ-100% (כלומר ההפריה אינה וודאית, מה יכולה להיות הסיבה לכך? תודה שיראל
1. הסיכוי בערך 30%, בהנחה שעדיין לא ניסו להרות. אחרי שנתיים של ניסיונות זה כבר יורד ל- 3-5% לחודש. 2. סיבות רבות, הזרע לא מגיע בריכוז מספיק לחצוצרות, הביצית לא מגיעה מהשחלה לחצוצרות, הזרע מתקשה להפרות את הביצית, הביצית המופרית לא מגיעה מהחצוצרה לרחם, הקדם עובר לא משתרש או נופל בשלב מוקדם וכו'.